Tuesday, December 14, 2010

saya juga suka shawl

Diya Edhayaa | 4:50 PM | 8Comments |
haruslah suka kan.. sebab dah ada shawl idaman.. sebelum ni macam tak berkeyakinan je nak beli atau pakai shawl ni.. biasa lah, kalau benda yang aku tak minat nak pakai, aku tak beli.. hehe.. ye la, wat benda nak beli kalau tak pakai kan.. sebelum ni, dah penah beli tudung macam ekin pakai tuh.. pakai setakat sekali dua je, bek tak payah.. tapi sebenarnya, tudung macam tuh ada fungsi gak untuk aku.. hahaha.. apakah??? senang la kalau tak de air kat hostel.. sarung je, dah siap.. gerak, pegi mandi kat mane mane tempat yang ada air.. takkan nak sarung shawl pulak.. haish! ape hal pulak minah ni.. pakai cantik cantik.. bawak baldi, cebok,  berus gigi, tuala segala.. hihi.. so, untuk memudahkan aku, beli la satu warna hitam.. taim kemalasan baru guna.. tuh bagi aku la.. walaupun aku tengok orang pakai cantik.. tapi aku bawak pi cari air.. XD

etceli, tadi aku teman mak aku dengan urusan dia.. lepas setel urusan dia, aku pun jejak lah kaki kat Pizza Hut.. maklumlah, 1st taim nak g pizza tempat sendiri.. selalunya makan tempat orang je.. Marry Brown pon dah bukak lama.. tak de kesempatan gak nak pegi.. walapon selalu beli beras, sardin, susu, gula kat supermarket yang memang  berdepan je dengan MB tuh.. tapi, kalau p ngan parent, aku gak yang baham sorang sorang.. hehe.. dorang makan setakat cuit cuit camtu je.. (sori takda gamba kat pizza, makan tak hengat dunia.. hee~)

siap membaham, jenjalan keluar peluh laa.. maklumlah, kat umah ni hari hari aku tanam lemak.. bertapa! makin suburlah kan lemak lemak tu.. then, aku  pn g la kat satu kedai jual jual pakaian ni.. tertarik pulak kan tengok shawl yang macam macam warna.. belek.. belek.. belek lagi.. akhirnya, aku pilih yang ini...

-bukan untuk dijual-



the light purple gypsy shawl or selendang anting anting.. hehe..  2 minggu lepas, dah beli yang ini...

-bukan untuk dijual lagi-

dan yang ini....

-bukan untuk dijual lagi lagi-


tapi kan, seriusly, aku tak tau nama shawl ni.. korang tau tak? kalau tau, bagitaulah aku.. hehehe... aku beli sebab aku suka.. cam smarties je kat ujung die tu.. *amaran: adik adik kecik, sila jangan gigit selendang akak ye.. ni bukan smarties...


emm.. dats all cerita tentang shawl tudung selendang hape ntah lagi.. aku nak tengok crite Putera Katak ni.. 

pssttt: kalau suka blog ni, boleh vote di pilihan 6, no 231.. juz klik HERE!

*...tata...*



8 3 orang hijau bagi komen:

cieda montello said...[Nak Reply!]

yank~! t upload la gmbo u kai shawl tu keh?! hehe..:p

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

hehe.. nanti yer..

.:paeen:. said...[Nak Reply!]

pewwit..hehe..shawl anting2 uh, org len pggil shawl gypsi gak..paeen pon da beli 1 wne itam..tp segan plak nk pkai, so pkai diluar mktb sje kot.hehe

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...[Nak Reply!]

ehem2..
shawl 2 brape hrge?
belikan 1!

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

paen: pky la u.. gojes gtuh! hehe..

k.ct: murah sjew.. purple=18.. ijau & pink=24..1 je nk?? hu3

.:paeen:. said...[Nak Reply!]

haha....da pkai da pon..sbb senang gler pkai..wee~~~

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...[Nak Reply!]

haha
xpe.
sy da tgok kt cni...
ta minat lagi nak pakai..hehe

1617's said...[Nak Reply!]

mmbe kite jual yg purple 2 nme chandeliar shawl..hahaha..nme nk bagai2 kn..huhu..
yg kamu ckp smarties tu nmenye gipsi...
nnt uplod ble kmu da pki keyh~~