Friday, December 10, 2010

misz annalieze bagi award

Diya Edhayaa | 7:00 PM | 4Comments |
hye kamu yg baru nak mandi .! hye hye lagi pada kamu yg baru nak angkat kain..! hye hye dan hye pade semualah.. letih la aku nak hye kat semua orang.. bagi salam pulaklah.. assalamualaikum.. *dgn sore yg sgt lembut macam kucen mintak ikan heee~ nak cerita ni.. aku dapat awardlah... hehe.. my sis yg comey lotey muke arab, misz annalieze yg bagi.. yeay!! tenkiu tenkiu... *cium kanan cium kiri jum jum tgk award ape aku dapat...


TADAAAAA!!!!!!




dah dapat award mestilah nak kena jawab soalan soalan kan..

1>thanks to the person who gives you award and link the person
a very very tenkiu kat kamu ye cik ann sebab bagi award ni.. hehe.. my first award ni... miawww~
2>spread the award to 15 blogger who you think their blog are awesome
hah! sudah.. nak bagi sape ek... 
-sis ayu-
-ifa athirah-
-kiera naa-
-balqis a.k.a along-
-ikan ficha-
-fasheeha- 
-paeen-
laen laen next taim la kalu i rajen menaip.. hehe

3>tell 7 things about yourself
-saya giler warna hijau
-saya suka tido
-saya takot dgn rama-rama
-saya kuat mengigau jugak... haha
-saya tak suka orang yg berprasangka buroxs!
-saya nak jadi cikgu.. hehe
-saya suka makan ulam... ngeh3
okeh! setel sudeh... penerima2 award sekalian.. sila ambil yer....:D
*...tata...* 
 

4 3 orang hijau bagi komen:

cieda montello said...[Nak Reply!]

pehh..dpt award tuh..

jap ag dpt award blog baru laks..ahackksss!!

hahaha :p

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

syg, ko pn dpt r.. g blog ann tuh.. amek2.. hihi

cahayabalqis said...[Nak Reply!]

cik diya!! dah ambik award dah..hehe.. maceh.. ^^

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

welcome...^^