Thursday, December 16, 2010

contest blog terkemas

Diya Edhayaa | 8:33 PM | 7Comments |

nampak tak?? nampak tak?? haa..?! tak nampak.. emm.. pegi dekat nenek ke atuk ke.. cakap cucu nak pinjam jap je spek.. nak tengok contest ni.. pasni cucu pulang semula lepas tengok contest ni.. hwahwahwa.. haa.. malam ni nak kena buat blogwork sket.. gatai gatai lagi pegi blog cik aqmar... haha.. 

blog ni takde la kemas sangat pun.. cat je selalu tukar-tukar.. tapi cat hijau tompok tompok tahi unta ni pakai lama kot.. dulu dah penat ngecat blog ni ngan macam macam kaler.. perabot perabot pon da siap susun semua.. so, bolehlah join kan?? boleh ke tak boleh ke.. nak join jugak!!!! hehehe.... XD penganjur cakap boleh follow o tak follow blog dia, tapi aku dah follow.. miahaha.. baek tak aku? kalau cakap tak, aku taknak dah belanja gula-gula... *pernah ke belanja? 

sekarang aku nak buli 3 orang budak buncit baik ni pulak.. 



gud lux yaww...~~

pssttt: laju gile kot aku menaip malam ni.. =p


*...tata...*


7 3 orang hijau bagi komen:

ahsfantasy24 said...[Nak Reply!]

all d best cyg..!
^^,

Amirrah Zawani said...[Nak Reply!]

singgah sni first time..
ramainya yg join contest ni..
gud luck yea... :D

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

sis ahs: tenkiu2..:)

amirah: hai2.. jemput singgah slalu.. tq2!! :D

cieda montello said...[Nak Reply!]

oit~! tocet tag..
contest nie sape yg bt??

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

mocey2.. haha
cik hanna.. klik je kt banner 2..

SheyaZint said...[Nak Reply!]

Your blog is now in the judging for 'kontest blog terkemas'. all ratings are based on set criteria and there is no discrimination occurred. Dont worry dear. gudluck!

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

whoa!
tenkiu2..
ehe.. :]