Friday, December 24, 2010

9 hari lagi

Diya Edhayaa | 8:42 AM | 6Comments |
aku: emm.. segalanya akan berubah.. :(

hati: sedeyh la pulak ko kan... 

aku: mestilah sedey weyh.. nak tinggalkan rumah.. pegi mane mane pun, rumah tetap tempat sejati...

hati: awal cuti hari tu, ko cakap bosan duk umah.. nak cari kerjalah..

aku: memanglah.. mula-mula.. pastu sedap pulak duduk rumah goyang kaki.. setakat tolong mak, aku tak kesah..

hati: lepaklah.. umah dekat je..

aku: iye.. aku tau.. sejam je pun.. tapi ko taulah, nak balik rumah aku tu pun, macam naik roller coaster.. 

hati: tulah senang.. takyah ko rugi duit nak g genting ke, naek bas ting tong lalu jalan berbukit pun ko boleh rasa naik roller coaster...

aku: emm...

hati: tapi aku tau.. ko rindu kat dia ni kan.. baek cakap betul...


aku: hahaha... roomate aku.. mestilah rindu.. da nak masuk 3 tahun aku duduk sebilik ngan dia.. dialah teman buat assignment aku.. dialah teman aku nak mengisi perut kat kafe.. dialah orang sebelah aku dalam kelas.. dialah orang yang berkongsi keseraman dengan aku malam-malam.. dialah pendengar bebelan aku...dialah rakan seperjuanganku mencari air..

hati: kan betul aku cakap.. yang ni pulak??




aku: haruslah! aku rindu nak gelak ketawa ngan dorang.. rinduuuuu,,,.....

hati: tadi ko cakap macam taknak balik.. 

aku: memang taknak balik pun.. tapi kena balik jugak.. kena berkorban.. nak menuntut ilmu.. 

hati: dah tu?

aku: aku nak membilang hari duk kat rumah ni.. hehe.. 

hati: emm.. nikmatilah sementara ada kat rumah ni... pasni, lambat lagilah kau nak merasa masakan mak.. nanti duk sana konfem jarang rasa...

aku: yelah.. aku nak nikmati cuti yang masih berbaki 9 hari ni...=) 3hb nak balik dah...


*...tata...*


6 3 orang hijau bagi komen:

kay yea said...[Nak Reply!]

cekgu..sy ahd neh lps tgk bola dah kene balik kolej dah..huhu~~

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

smpt ag tgk bola tu..
huhu...
btw, slmt naik sem lg...

hasrul hassan said...[Nak Reply!]

Salam ..
diucapkan tahniah kerana berjaya top10 dalam BPM2010.

http://hasrulhassan.blogspot.com

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

terima kasih .. :)
ok.. nt sy singgah..

Fxysche Nas said...[Nak Reply!]

samela T_T
cuti sem kali ni 3 mggu je
wuuu...xcukp xcuk0p

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

kalo bley nk cuti setaun...
hehehe... m'lbey2 pulak...