Thursday, December 23, 2010

follower ke-123 saya

Diya Edhayaa | 10:46 PM | 6Comments |
cepat mengaku! siape?

dapat jawapan tak?

tak dapat?

pergi cari sekarang... hehehe...

jeng.. jeng.. jeng.. 


sebenarnya, aku nak bagi award kat follower ..::SAYA SUKA HIJAU::.. yang ke-123..


 




follower yang bertuah itu adalah...

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



terima kasih follow blog saya.. and to all my follower, terima kasih juga..terima kasih untuk pengundi2 saya.. utk semua yang dah support saya berblog =]


*...tata...*


6 3 orang hijau bagi komen:

BUDAK LAMPOH said...[Nak Reply!]

isH ! ! !
sket lgi nak pat award tuh . . . p xper . . .
pollower120 xpat ker ? ? ? ekekeke . . .
PEACE ! ! !

mimie =) said...[Nak Reply!]

knp bukan aku...!!!!
adoiii..
btw congrats la...

♥ 미스 kiera ♥ said...[Nak Reply!]

ehem..ehem..

anda di tag lagi.
sila alert!



http://owlkieranaa.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

Diya Edhayaa said...[Nak Reply!]

kaled didi: ehe.. kamu terawal follow sy..

mimie: huhu.. ko org awal2..

k.ct: tag lagi...???? okei...

Hakim Zailan said...[Nak Reply!]

owwhh,sori xpasan entry nih,huhuhu..
thanx ya!!

dabuldahi said...[Nak Reply!]

nak jugak.. nak jugak... hehe